19/4-15: skor

Ja här sitter jag och snörvlar o hostar. Kul.. :(
 
Haft en himla trevlig dag iaf. Tänkte ju dona på gården men min ork ville inte det. Det hinns nog med ändå. 
Vi var upp till Ovansjö för att bilar skulle få på sej "vårskorna" sina :) Gick bra efter lite strul med nåt däck som var tjurigt att få lös. Blåste typ storm men skönt var det i solen i lä. Alfons o Balo sprang runt och hade skoj med varandra. 
 
Blev biltvätt här ute oxå då Em o Je hängde på till oss. Så trevligt att få rå om dem lite. Vi bestämde oss för att grillning vore perfekt mat idag och det var det. Upp och handla och surrade med Na på affären, vi jämförde magarna våra alla tre :-) 
 
Hem kom vi och grillen sattes igång. Sallad fixades, ett nytt recept blev testat och mums va gott det var. Grillade både karre och kyckling. Varför välja liksom :) Ett litet misstag resulterade i byxor som fick läggas i blöt.. hahaha.. så kan det gå. 
 
Bild på maten och annat hittar ni här: www.eamh.devote.se! 
Av nån anledning så kan jag inte fixa en riktig länk här.. 
 
Bilarna fixade som sagt.. jag vill oxå ha nya vårskor. Har blivit lite smått kär i dessa två. Hur ska man kunna välja? 
 
Vilket par tycker du är snyggast, de första eller de andra paret? Gud så svårt..
 
 
 
 
 
Visst är de helt enkelt skitsnygga!?! 
 
Nu ska jag isäng här. Ska upp tidigt och ha en fin semesterdag, trots min jädra skrotförkylning.
Håll en tumme för mej att jag får en tid på ett visst ställe oxå. Behövs verkligen. 
 
Kramisar på er alla fina läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0