8/4-15: Första!

Hur gick det? Med testet menar jag. Blev det nåt bra jobbtips?!
 
Igår såg jag min första för iår. Glad! Känns alltid lite speciellt när de dyker upp som små solar. En fin påminnelse om att våren är på g. Sol, värme och härliga dagar, får vi ju hoppas. 
 
Tussilago
 
 
Tänker på när kidsen kom hem med dem och de sattes i små äggkoppar. :)
 
Blåste gjorde det igår men idag kallar jag det i det närmsta storm. Trist. 
 
 
 
 
Tyckte himlen påminde mej som havsbotten här. 
Drömde mej bort till värmen..
 
 
 
Kan bli så man får åka till New York i slutet av sommaren för att gå på bröllop.  Vilken jädra grej liksom!  Men, det beror lite på.. det ena och det andra :)
 
 
 
Köpt ett litet skåp. Ska målas vitt och sen ska glas förvaras där. Ska upp på väggen nere här hemma. Kommer bli bra de. 
 
 
Imorrn ska min rygg få behandling. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

På min stod det konstnär, dansare eller...webbdesigner?? Haha!

Svar: Nämen.. härligt! :-) Kul med tester minsann.
Malin Edlund

2015-04-09 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0