11/8-15: Musikvideo

Nu måste jag låta alla er lyssna på detta.
Vi har ju varit i Stockholm i helgen och Ta har då varit på sångkurs för Susanne Bertlin. Hon som hjälper Idolerna bland annat. Och hon den fantastiska sångerskan som sjöng i Blender tidigare.
 
 
De har tränat, skrivit låtar och sjungit sånt de själva gillar. Och ja, spelat in en musikvideo!
Vilken grej va?! Även varit på en sångvecka i vackra Grekland med Susanne som kursledare.
 
Ni kan lyssna om ni klickar här !
 
Jag tycker det är så himla modigt att fixa detta. Stå där mitt ute på Götgatan i vår vackra huvudstad och agera. Strongt gjort de minsann :) Man förstår att det varit pirrigt. Och kul!
Himla snyggt filmat också av Susannes make.
 
Glad att hon får göra detta och att hon nu, äntligen, börjar våga sjunga ut, för verkligen jätteduktig är hon!
Tänker på alla hinder man kan sätta upp för sej själv. Ni vet för att man har rädslor o egna hjärnspöken på alla sätt. Det finns ju massor av saker man bara inte gör, för att man känner sej osäker och otrygg. Eller inte tillräckligt bra. Men jag hoppas o önskar att vi alla kunde tänka lite mer, vad gör det om hundra år, kul var det iaf :)
 
Tänker på en gång just i Stockholm när jag blir uppbjuden inne på ett fik, där det spelades himla härlig salsamusik. Jag blir skiträdd o känner mej så dum, dansa där liksom. Det går ju inte. Vad ska folk tro..
(förmodligen hade de tänkt: åh va jag också vill upp o dansa som de gör.)
Kan säga att jag än i dag ångrar att jag inte bara ställde mej upp där och då och njöt av stunden.
Vad gör det om hundra år liksom :)
Men.. dansat på bardiskar.. det har gått bra det!
Nästa gång jag blir uppbjuden inne på ett fik, då tar jag chansen och dansar loss minsann.
Så, kom och bjud upp mej vettja!
 
Vi fick iaf en himla härlig resa hem också, då vi fick höra henna sjunga massor. Jättekul!!
Om man ändå kunde sjunga säger jag... och då menar jag inte bara som jag gör nu, ensam i bilen ;)
För där och då är jag ju värsta artisten! :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0