19/8-15: augusti

Ja det skulle bli augusti innan sommaren kom i år.
Men nu är den här! 
 
Det är verkligen helt fantastiskt. Sol från klarblå himmel, varje dag. Är det sant.. eller drömmer vi kanske?
 
Njuter gör vi iaf. Det gäller att passa på medan man kan. Ikväll tex har vi njutit av underbar kvällssol vid vattnet. Bilder imorrn! 
 
Och häromdagen hittade vi massor av hallon som jag älskar. Ja inte när de är små och full med mask direkt. Men stora fina utan mask, de e grejer de.
 
 
Sen att få äta dem direkt med glass till.. åh va gott! 
 
Kände en viss längtan tills jag kan gå och plocka hallon med mitt barnbarn :) 
 
Finns så mycket jag vill! Men allra helst vill jag att bebis ska komma ut ur sin mamma nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0