23/8-15: sol sol sol

Ja solen skiner från klarblå himmel varje dag. Otroligt men sant. Och skönt! 
 
Vilken härlig helg vi haft! Stadsbus med god middag, solstolshäng, middagsbjudning här hemma och en massa slappartid. Har till och med legat och läst bok. 
Fått rå om Em o Je oxå. Undrar just hur länge de är två ja... håller tummar och tår att de blir tre väldigt snart!! 
 
Brukar du göra något med körsbär? Kom gärna med tips till mej då. Jag har nämligen en del och vill ta hand om dem. Plockar varje dag och äter direkt. Så gott! 
 
 
Ikväll kom lusten över mej. De ni! Och det var inte vilken lust som helst inte, utan den som man bara måste se till att bejaka för det kan dröja väldigt längre innan den kommer tillbaka. 
 
Nån som gissat rätt tro? 
Det var rensa-bort-massa-kläder-du-aldrig-använder-lusten. Haft den nån gång? 
 
Jag lovar, känns så skönt nu när jag har en stor hög med sånt som ska bort. Kan inte förstå heller, att kläder tenderar att bli mindre, bara för att de ligger i garderoben o skräpar.. 
 
 
Nattinattkram! 
Nu ska jag drömma om att bli mormor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0