24/8-15: !

Åh... denna väntan...
 
Blev att massera rygg och klocka värkar för mej efter jobbet idag :-) Det är så spännande så jag blir knasig snart. 
 
Svårt att se sitt barn ha ont, i alla de former. Och detta.. Ja det ökar ju liksom med smärtan. Tur kroppen vänjer sej under timmarna som går. 
 
Em skulle gå till sovrummet. Blev där ett tag så jag gick dit. Då står hon framåtböjd över en kudde. Aha.. tänkte jag. Nåt är på g! 
 
Sen började vi ta tid. Hon hade fyra minuter mellan värkarna och de varade i två minuter, hela tiden. 
Dags att ringa förlossningen :-) 
 
 
Herregud.. mitt lilla barn och min fina svärson ska få bebis! Hoppas det går fort. Men inte för fort. Men inte utdraget. Men.. lagom :-) 
 
Fasen va jobbigt detta är hörrni! 
Vill veta allt nu!! 
 
Kommer jag sova inatt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0