25/8-15: Mormor!

Tänk att denna dagen skulle ge mej en underbar liten prinsessa. Mitt barnbarn! 
 
Jag kan då säga så här, min förlossning var inget alls mot denna väntan och oron jag har känt under dagen. Tänker inte skriva om allt, det får hon ju själv göra :) Men allt tog sån tid och jag visste inget alls på en evighet. Rädd att något hänt Em, rädd att något hänt bebis... Ja inga roliga tankar som spökade. 
 
När jag äntligen fick höra att 'våran' prinsessa kommit till världen så bara sjönk jag ihop på toagolvet och grät stora lättnads och glädjetårar. 
 
 
Helt slut hela jag. Men lyckan är stor!!! 
 
Nu har jag och lilla finaste familjen hämtat sej lite och bild kommer imorron på underverket.
 
 
Kan tala om för er att bli mormor - de e grejer de! 
Kram från en otroligt lycklig mormor-Malin! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt å hållet med. Att bli mormor eller även farmor förståss det är fantastiskt. Hälsa Emelie så mycket. Stort GRATTIS till er alla. Njut nu ordentligt för tiden går rasande fort.

Svar: Tack! :) Ja detta är helt fantastiskt på alla sätt :)
Malin Edlund

2015-08-26 @ 06:38:33
Postat av: pillan

Stort megagrattis till dej/er!

Tänkte på dej igår på aerobicsen att nu är hon nog hemma och väntar ;)

Kram P

Svar: Tack! :)Ja, jag var hemma o väntad på samtal från henne.
Är SÅ glad nu!
Malin Edlund

2015-08-26 @ 07:39:50
URL: http://hemmahospillan.blogg.se
Postat av: Annelie

Grattis!!

Svar: Tack!! :-)
Malin Edlund

2015-08-26 @ 10:54:06
URL: http://gyllenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0