26/8-15: 1 dag

En dag gammal! 
 
Hihi.. jo det är fortfarande helt underbart och fantastiskt att jag är mormor nu :-) Och jag vill Tacka er alla SÅ mycket för alla gratulationer!! Stor kram till var och en av er!!!
 
Man, eller jag, känner mej helt uppfylld av allt detta nu. Så stort. Mitt barn har fått barn. :-) 
 
Lilla prinsessan, som inte riktigt har fått sitt namn ännu, har jag inte personligen träffat än, vilket jag 'lider' av ;) Men jag har flera bilder som jag tittar på typ hela tiden. Detta lilla mirakel. En helt ny människa. 
 
 
 
 
Ja... så fantastiskt vacker! En liten tjej som ska växa upp och bli en egen individ. Som ska veta att hon är älskad för den hon är, och för den hon vill vara. 
 
 
Mitt lilla barnbarn! 
Inget annat spelar liksom någon roll just nu. 
 
Åh.. jag vill träffa henne nu, och hennes fina föräldrar. 
Denna väntan.. skrot för den ;-) 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Supersöta lilla tjej!

Svar: Ja.. hon är underbar! En liten Lilly! :)
Malin Edlund

2015-08-26 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0