17/12-15: från förr

Tänker lägga in några bilder från förr. 
 
Ja, vissa är äldre än andra. Hm.. vilken ska jag börja med då..
 
Jo jag tar en drak-bild 😃
 
 
Den är ju inte alls gammal, bara sen i somras kanske.. minns inte riktigt. Gillar dessa stadsdrakar iaf som fler än små barn kan ha skoj med 😉
 
Nästa bild är från betydligt längre sen. En mysig kom o värm dej efter badet-bild på mej och Em! 
 
 
Sen två personer som har betytt mycket för mej och de såg till att mitt dansintresse fördjupades. 
Vet inte hur många gånger jag kollat på deras videor och övat in steg o danser jag gillade. Hur kul som helst.
 
 
Kungen o drottningen! Michael Jackson och Madonna! 
🌟🌟🌟
 
Glad att jag hann se Michael på två konserter. Lovar - det var magiskt!! Sett Madonna en gång, och önskar jag hade sett en konsert på 80-talet med henne.
Även varit på en konsert med Janet Jackson. Oxå magisk!  
 
Slutligen blir det en bild från år 2007. 
Såg detta på Facebook idag. Tydligen min första bild där. 
 
Jag och min fina saknade kissemiss Ginza. 
Han är mamma till de två vi har nu, Baggis o Humlan.
 
 
 
Rätt häftigt att tänka att före 2007 så fanns inte Facebook. Vad gjorde vi då med all tid.. 😉 
 
Imorrn är det fredag hörrni! 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0