2/12-15: Havet

Åh.. vad man kan längta tillbaka...
 
Alltså detta havet.. cirka 34-35 grader varmt. Lång vacker sandstrand som var perfekt att promma på. Lugnt och skönt och INTE trångt mellan solstolarna. I like it! 
 
Dubai! 
 
 
 
 
Jamen ni ser ju va härligt! :-) 
Längtar tillbaaakaaaa.... !
 
 
Här är det tjusiga hotellet, 5-stjärnigt. Tipp topp! 
Trodde bussen kört helt fel när vi svängde in till detta. 
 
 
 
Bakom mina solglasögon...
 
 
Nåt kallt vid poolen..
 
 
Jamen då kanske jag har gjort er alla lite sugna på en Dubai-resa kanske?! Ska ju uppdatera er mera framöver. 
Jag hoppas jag kommer tillbaka dit någon gång iaf. 
 
 
Kramisar på er alla fina! 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Tävling på bloggen -

Kika gärna in min blogg, tävlar ut en valfri vara från byebra, och det kommer en ny tävling varje söndag som en adventskalender + julafton och nyårsafton :)

Svar: ..du har redan skickat detta till mej...
Malin Edlund

2015-12-02 @ 21:28:10
URL: http://mlieaxelsson.se
Postat av: Junitjej

Så härligt det ser ut!

Svar: Ja det var det verkligen!
Malin Edlund

2015-12-02 @ 21:35:34
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

åh underbart de ser ut

Svar: Jag looovar.. det var fantastiskt! :-)
Malin Edlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0