23/12-15: ligger kvar

Yes! Den ligger kvar! 😃
 
Var helt dagvill i morse nĂ€r jag vaknade. Visste knappt var jag var ens. Och jo, det borde jag ju veta. 😉
 
IgÄr kvÀll slumrade jag till i soffan och vaknar av att min favvolÄt spelas högt nÄnstans. Inte frÄn min mobil, inte pÄ tv. Gick in till sovrummet för att se om U fÄtt feeling helt plötsligt, men nÀ. DÄ ser jag hur det lyser frÄn datorn i trÀningsrummet och ljudet kommer dÀrifrÄn. 
 
Hur i hela friden kan Spotify börja spela sĂ„ dĂ€r av sej sjĂ€lv, och just 'min' lĂ„t? Galet! Men jag njöt av musiken iaf 😉 
 
Som sagt helt yr i morse men efter lite risgrynsgröt och en kaffe med skinksmörgÄs till sÄ kÀndes det mycket bÀttre igen. 
 
 
Varit ute pÄ promenad med vovven och hann ta del av lite sol. Det Àr sÄ vackert och jag vill bara stanna upp och vara i kÀnslan. Vitt o fint! 
 
 
Suck.. tydligen vill inte min mobil ladda upp bilder hit nu. Skrot. SÄ vi fÄr nöja oss sÄ hÀr sÄ lÀnge. 
 
Snart ska jag ivÀg och fixa till mej lite. LÀngtar! 
Men vi hörs sen dÄ! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0