30/12-15: paket

Japp, äntligen var det här!
 
Nu fick jag inte vänta så länge, men otålig som jag är så vill jag ha nåt genast jag beställt det.  😃
 
Jag har kikat länge efter en sån här. Ville att den skulle vara så där 'fluffig och snygg' på samma gång. Tänkte på en vit, men.. det är ju ingen praktiskt färg när det kommer till kritan. Och definitivt inte när man inte kan tvätta så lätt. 
 
Här är paketet! 
 
 
Beställt från Bon Prix via nätet. Lätt som en plätt.
Och här är då jag i fluffet 😉
 
 
Jättemysig kappa! Fuskpäls så klart!
Aningens stor men hellre det tvärtom 😉
 
Lill-lördag är det. Årets sista oxå. Vad gör du?
Jag pysslar just nu med att sätta in bilder i ramar här. 
På sötaste Lilly! 
 
Kanske måste öppna bubbel-flaskan Ti rekommenderade oxå.  Provsmaka tills imorrn liksom 😉
 
Trevlig kväll! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0