31/12-15: 2015/

Ja nu är tiden inne. Slutet är nära. 
 
Vi ska summera och tänka tillbaka. Vända blad och blicka framåt.
Vad har vi upplevt - vad vill vi uppleva?
 
Jag försöker tänka lite så, vad vill jag få mera av nästa år? Spara godbitarna,  glömma, eller mer stoppa undan tråkigheterna, och välja in mer av roligheterna. 
För visst är det så, vi vill ha mer av det goda. Självklart! 
 
Jag ger inga nyårslöften men tänker att jag vill ge mej själv mer upplevelser. 
 
Än så länge ikväll har vi avverkat lång soppa o hummer!  
 
 
 
Så himla gott! Och pälsen min invigd 😉
 
Jag vill nu önska alla mina fina läsare ett riktigt Gott Nytt År!!! ❄🌟🎉💛 Och jag hoppas ni följer med mej på nästa, in i 2016! 
 
Puss o kram på just dej!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0