19/2-15: Throwback..

Torsdag igen. Dags för ett inlägg från förr.
Detta skrevs den 17 februari 2011.
 
 
 
 

17/2: Favoritbild

Haha nu sitter jag här med två mobil-nördar som pysslar på för fullt. Jag känner mej utanför. Suck.. vill ju oxå. Måste fixa det =) Men det var ju det där med att välja.. ;)

Försökte dona med internet igår men icke. Och nu har jag testat hur många gånger som helt. Bytte till Telia och försökte med det men nä. Efter många försök, i med Telenor igen och vola! Det funkar! Undrar just hur länge. Är himla less på detta nu.

Ska lägga upp dag 8:a på fotoprojektet, vilket är: En favoritbild.


Älskar denna bilden på min dotter!

Har ju massor av favoriter, så jag måste lägga upp en till oxå:


Har lagt upp den förut med det spelar ingen roll. Denna är så himla fin. Alla fyra kidsen i ålders-ordning å allt. =)  Sommarbruna blonda småfisar! Länge sen nu detta..
 
Dag 9és bild ska vara: Dagens. Hm.. Tror det får bli en ........................................................................................................... ........................................................................
ja just det ja, där försvann internet ......... igen.........  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0