10/1-15: tuppen

Uppe med tuppen, fast det är lördag.
 
Måste erkänna att jag hade funderingar på att skippa dagen o sova vidare. Äälskaar att sova ut. Men..
 
Man får ta sej i kragen helt enkelt. Och nu ångrar jag mej inte :) Hängde med Linda på tripp. Förvandlingsdags :) Skoj! 
 
Nyss fikat på mysigt ställe och muums va gott det var. Kommer bli fler svängar dit! 
 
 
 
 
 
Men vet ni, jag hittade inte mina glasögon i morse. Hur kan de ha kommit bort? Hade ju dem i tvsoffan igår. Sen då? Bara borta. Fattar inte. Har katterna eller vovven norpat dem tro? 
 
Fick stoppa i linserna.. torrt och lite för svaga styrkor. Jomen toppen...eller...
 
Hm.. blir sugen på förändring..
Hörs då! 

Kommentarer
Postat av: Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag

Vad mysigt, och gott, det såg ut :) Kolla gärna in min nystartade fotoblogg om du har lust! Kram :)

Svar: Tack! Det ska jag göra :)/ Malin
malinedlund.blogg.se
Malin Edlund

2015-01-11 @ 20:34:15
URL: http://fotomedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0