11/1-15: sushi

Igår köpte jag med mej sushi hem från stan. Så himla gott tycker vi. 
 
Det blev en trevlig dag med frissan o nya brillor. Men inte för mej den här gången :) Längtar tills nästa gång vi far.  Förvandling minsann ;) 
 
Kikade runt lite i affärer men hittade inte nåt. Konstigt va. Affärerna är fulla med kläder.. önskar att någon kunde plocka fram en massa till mej och jag fick stå i provrummet bara o testa. Tips, råd och idéer!  
 
Trist oxå att se att så mycket försvunnit inne i stan. 
 
Busväder blev det o vi for nog därifrån i rättan tid. Och skönt var det att slänga sej i duschen o sen mumsa på god sushimiddag. 
 
 
 
Och vet ni, mina glasögon is back! Ti o Uffe hittade dem i soffan mellan dynorna. Vad glad jag blev!! 
 
 
 
Titta här va mysigt! 
 
 
Har klippt lite på pälsen runt tassarna nyss. Vill ju inte att han ser ovårdad  ;)
 
Kram på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa sushi i stan är Esa längst ner på trädgårds gatan

Svar: Tack för tips! Ska testas, då jag inte har köpt där nån gång ännu.:)
Malin Edlund

2015-01-11 @ 22:16:12
Postat av: Robex Lundgren

fin hund

Svar: Tack snälla! Ja, bästa prinsen :)
Malin Edlund

2015-01-12 @ 13:57:01
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Åh vad gott:D

Svar: Ja visst är det!! Och dessa gillar jag bäst.Kram!
Malin Edlund

2015-01-21 @ 18:03:35
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0