14/1-15: regler

Ligger i sängen före kl.23 iaf. Alltid nåt! 
 
Tränat på mitt Sh'bam-pass som jag ska ha imorrn 18.15. Herregud.. kondisen.. Ja ja, blir väl bättre :) Himla skoj är det iaf. Dans är kul! 
 
Vill en massa skoj nu känner jag. Vill på 80-tals disco,  vill fara på Flashdance, och även En dans på rosor. Vill på shoppingtripp, vill fika, vill sitta o sippa på nån drink, vill resa till Dubai,  vill.. massor :) 
 
Och bestämt mej för att göra nåt helt annat än detta oxå framöver. Spännande!  Berättar mer längre fram om det.  
 
Tänk att vissa dagar vill man ingenting.  Bara stanna kvar i sängen. Himla tur det inte är så jämt. 
 
Hängde ju upp min ena julklapp inne på toaletten på ett skåp.  Passade perfekt där. Och lite regler där inne kan ju aldrig vara fel :)
 
 
 
Och ja, liten söt tomte får sitta där och vara riktigt 'göllig'! ;) 
 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0