6/1-15: Nog!

Den 6'e januari. Imorrn börjar verkligheten igen. Längtar! 
 
Ja faktiskt.  Nu har jag varit ledig ett bra tag. Tagit det lugnt, umgåtts och ätit massor av gott. Det känns.
Inte bra. Inte 'resultatet' om jag säger så.. missförstå mej rätt nu bara :) 
 
Ja, visst ska man unna sej, njuta av det goda. Och det har jag gjort. Men nu njuter jag inte av mej själv. Känner bara bläk. Usch. Det tar emot med kläder. Känns jobbigt att röra sej. Det är nog helt enkelt. 
 
 
 
Nya tag och det känns bara bra! Ni får peppa mej om jag tappar tron.. Det är ju inte många kilon som ska bort. Men lika mycket 'tänk' måste ju till. 
En bra mening är - behöver jag det/den där? 
(Godisen, sista kakan, extra ostskivan, mackan..)
 
Ett ställe jag brukar hämta goda råd och pepp ifrån är 'mamma fitness Sweden' som finns på Facebook.  Så klok kvinna! Kolla här bara. 
 
 
Så himla sant ju! Men visst skyller vi människor på väldigt mycket. 
 
 
Handla rätt! 
 
 
Nattinattkram! 

Kommentarer
Postat av: Julia Müller-Sandvik

jag behöver alltid den sista ostskivan. Skulle typ kunna leva av ost ;)

sv: Ja, det är verkligen helt sjukt irriterande, huaaa! Sedan att jag själv säkert har hundra gånger så många irriterande beteenden som andra stör sig på... det tänker jag inte bry mig om idag ;)

Svar: :)
Malin Edlund

2015-01-07 @ 20:26:16
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0