8/1-15: Throwback day

Vi kör ett inlägg från förr va? Jo, det gör vi.
Här kommer det.
 
Från den 10 januari 2010.
 
 

10/1: Bakat

Mums va gott det är med gofika. Som dumlegrottor och chokladbollar. E och jag har bakat idag. Så trevligt så. Jag beundrar henne som bara snor ihop nåt så där när hon får en stund över. Medans jag "måste" planera lite för att komma igång på nåt sätt. Dumt men sant. Men jag kanske lär mej jag med =) Gott blev det iaf och så här ser det ut:
 




I lördags var vi ju till laserhallen i Birsta, Nöjeshallen. Kan varmt rekommendera att ni far dit. Himla roligt!
Vi var sex personer som for och vi delade upp och killar mot tjejer. =) På med västarna och när man hör go-go-go! så är man verkligen på g. Sprang som tokar där inne och gud va varm man blir. Kryper ju runt överallt och smyger och har sej. Jättekul helt enkelt.
 
Vi spelade 2 * 20 minuter och det var precis lagomt länge. E kille är verkligen hur duktig som helst på detta. Han är överallt och lyckas träffa oss hur vi än försöker gömma oss. =)

Vi passade på att testa den mekaniska tjuren oxå. =) Hahaha... säger jag bara. Jag hade aldrig testat den förut så jag var pirrig innan. Blev så där galet fnittrig, inte klokt. I huvudet såg jag Madonna i en video där hon fixar detta galant. Jag kan säga att det inte såg likadant ut för mej. 

Oj oj oj... E filmade mej, och jag är lur om jag ska bjuda er på detta...?! Alltså jag fick ett sånt där hysteriskt galet fnitteranfall/skratt/skrikanfall. Heeelt galet. Jag försökte skärpa mej, jag lovar. Men det gick som inte. Huga..
 
Längtar tills vi far ner igen så ska jag fixa det där jag med. Utan att skrika och ramla av direkt.  På min sämsta tur så föll jag av efter tre sekunder... ja då förstår ni nivån ungefär. Galet! Men kul!

Kändes i hela kroppen igår att vi hade haft skoj! Och jag, E och Ta hade blåmärken på armarna som vi inte kunde förstå hur de kommit till. Men det måste nog ha varit västarna i laserhallen som orsakat dem. Känns lite ömt. 


Efteråt for vi och åt gott på Bite line, tacos! Mums va gott det var. Men tyvärr åt jag lite väl mycke så jag kände mej bara helt proppad efteråt. Himla trevlig dag hur som helst. Hoppas vi gör om det snart igen! 

Jag är så nyfiken nu för efter att lillan blivit sej själv, alltså blond igen, så ville Ta oxå prova det. Var ju typ hundra år sen hon var ljushårig. Så idag fick hon tid hos bästa Petra på Perssons i stan. Tog bra länge så hon är kvar hos en kompis tills imorrn. Ska bli spännande att se hur det blev.

Blev en tidig morron i morse, eftersom jag skjutsade lillan till bussen. Lika imorrn. Så nu blir det nattinatt här.  Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0