9/1-15: spruta

Fredagen är här!
 
Även fast jag endast jobbat två dagar nu så är dagen välkommen. Hämtade vovven hos Em och fick med mej mat hem. Vilken lycka! Och så himla gott det var! Köttfärs, ost o potatis, som gratäng som smakade tacos. Supergott! Stort Tack!! 
 
Jag var ju till tandläkaren igår. Hade ju inget val liksom. Fasen så ont alltså. De tog en bild, vilket inte var skönt. Sen tittade de fundersamt på bilden.. vart är roten?
 
Det syntes ingen rot till visdomstandeländet. Mysko. Hur växer den egentligen?  Den har ju inte kommit upp ännu heller så ja, får väl se hur den väljer att komma fram. Sen sköljdes det ordentligt och jag fick med doningar att fortsätta med hemma. 
 
En spruta och munskölj.  Påt bara! 
 
 
Vill egentligen inte då det gör skitont efteråt..
 
 
Men.. skam den som ger sej! 
 
Inatt fick jag sova! Slapp vakna av värk, så skönt!  
Och endast tagit två alvedon idag. Bara en sån sak. Trodde jag aldrig skulle kunna minska.. huga. Men himla tur det finns smärtlindring när det behövs. 
 
Inge bra på det där med att ha ont ja. 
 
 
Men nu SÅ mycket bättre! 
Fredagskram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0