14/7-15: Hår

Känner så där att inget blir bra. 
 
Ni vet känslan när det bara känns torrt och risigt. Tunt. Flygigt. Allt dåligt på en och samma gång. För kort oxå. Hur sakta kan det gå egentligen. 
 
Det är håret jag klagar på. Måste köpa en ny hårinpackning. Brukar inte användas här hemma just, men jag har en som jag verkligen gillar och den slänger jag väl i nån gång, så där.. två gånger i halvåret.. om ens det :) 
Blir att köpa en ny imorrn. Då ska jag visa er vilken jag menar. Ett hårinpackningstips med andra ord. 
 
Saknar det långa nu.. kul att piffa till.
 
 
 
 
Japp, ibland vill man ha långt, ibland önskar jag att jag bara klippte i nån kort frän frisyr. Men.. skulle nog ångra mej en hel del och min omgivning skulle nog få höra på ett och annat klagomål skulle jag tro.
Näpp, klippa sej till axlarnas längd, det är nog kort det tycker jag. 
 
 
Skulle gärna sätta i extensions igen, men absolut inte med sådana pluppar, keratinvax. Hugaligen vad det slet på håret. Men clipps som man sätter i när som helst, som jag har här ovan, eller kanske med tejp, den nya varianten. Det verkar inte alls slita på det egna håret. 
 
Dessa funderingar :) 
 
Nu har vi kört på lite här med vår nya ultraljudsmaskin på bröstryggen. Det är en himla bra manick det. Och nu blir det hopp i säng för min del. Trött är ordet. 
Snälla ni, håll en tumme att datanissen Pär kan fixa till nåt med min dator imorrn så dagen löper smärtfritt! 
Nattinattkram på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0