20/7-15: Pride-kväll

Ja det var ju klart att det skulle bli utgång på kvällen. 
Dj Riffo var på plats och spelade flera gamla godingar :)
Minnen från både 'spektra', annat ord för skolfest, och Viskan-parken dök upp :) 
 
Det var blandat uppträdande där, men jag siktade på discot. Blev förfest hos snygg-Kickan innan. Trevligt de! Surrade o spelade musik. Tänk va svårt det kan vara att välja om man måste välja en låt snabbt :) 
 
 
 
Tur e att kids skaffar körkort för skjuts fixade sej lätt, tack tack! :) Väl på plats mötte vi upp Ola bland fler. Sen säger han att han ska upp o sjunga. Jamen han kan ju allt ju. Så himla duktig! 
 
 
 
Sen drog discot igång och vi med den. Jämarns va vi hade skoj!! En skitkul kväll helt i min smak! Kändes som förr liksom ;) Det är ju inte så himla vanligt med danskvällar ute numera, tyvärr. I love it! 
 
Bara strunta i allt och dansa loss. Och ja, folk får tycka vad de vill. Jag hade kul ja :) 
 
 
 
Och massa surr med fina människor. 
 
 
 
Sen stängde ju stället.. men vi ville så klart inte 'stänga', så vipps var vi på väg i bilar på efterfest hos Kickan igen. Skitkul! 
 
Mera dans och surr om allt. Blev verkligen både högt o lågt i tankar och snack där. 
 
Och som sagt, trevlig kväll med snygga människor. 
Inte kan man klaga här inte.
 
 
Dagen blev kväll och kvällen blev natt.. som blev morron. Herregud.. det var inte igår som jag var ute och nattsuddade så här direkt. 
 
Kom hem halv fem på morronen, och ja, en helt enkelt skitkul kväll!! 
 
Visst ser jag rätt pigg ut här ändå, 04.30?! 
 
 
Sommar! 
Kärlek på er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En helt magisk kväll/natt!! Tack Malin för ditt driv du har som smittar av sig!
Mera mera mera känns det som när jag ser bilderna.

Svar: Tack snälla för de orden!! Jag vill ha mer av nattligt sommardisco ;-)
Kram!
Malin Edlund

2015-07-21 @ 05:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0