23/7-15: konsert

Igår var vi på sommarkonsert ute på Ponderosa.
 
Vi fick en fantastisk kväll då solen lyste och det var vindstilla. Så skönt. Bestämde oss för att inte missa denna konsert nu. Ofta vill man saker, och sen läser man om dem i tidningen när de varit. Men nu banne mej.. var det dags! 
 
Fler än vi tänkte så och fullt med bilar mötte oss där på parkeringen. Löste in oss och hm.. ingen medhavd stol. Men vad skådar mitt öga om inte två stolar där mitt bland folket rätt långt fram. Tipp topp! 
 
Alltså, vilka grymma tjejer. Så himla duktiga sångerskor! Det var en bra blandning av fina visor, spex och glädje. En perfekt konsert helt enkelt. Jag blev till och med rörd där ett tag, typiskt mej. Men vissa visor är så fina, och de är så duktiga. Då får man bli rörd. Japp.
 
 
 
Ems farmor var oxå på scenen en sväng. Hon är ju oxå van sångerska men nu blev det en fräckis istället :-)
Annki, hon kan hon! 
 
 
 
Camilla, Viveca o Cecilia, med Gina och Olle. 
Grymma! Tänk om man ändå kunde sjunga och spela! 
 
En underbar kväll! Vi och mer än 200st till fick njuta.
 
 
Gott fika blev det oxå och trevligt surr i pausen. Sen dags igen! Då var jag glad över pläden jag kunde lägga över oss där vi satt. 
 
Det är härligt och häftigt att det finns så mycket bra musiker i vår by! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul o gå på konsert :)

Svar: Ja det är ju det! Mer sånt i sommar önskar jag.:-)
Malin Edlund

2015-07-23 @ 23:33:08
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0