8/7-15: pump

Jojo.. här lovar man saker, och då är det bara att hålla löftet.
 
Igår var jag inte på topp. Menssmärta som hette duga. Skrot. Kändes fasen som foglossningar. Jag lider med dotra när hon har ont. 
 
Fick sen kliva upp inatt för att jag var kissnödig. Va.. liksom? Jag vill sova hela nätter. 
Har jag kanske nåt sympati-symtom med Em som är gravid?! ;-) 
 
Det jag lovat idag var iaf att hänga med på bodypump. Hem o byta om efter jobbet och sen iväg. Har inte varit på det passet på evigheter. Det känns nu kan jag lova.
 
 
 
Hur ska jag komma ur sängen imorrn tro?? 
 
Mår gott nu iaf! 
 
 
Sitter nu med klister på fingrarna.. hm.. går inte bort :(
Mer om det imorrn.
Nattinattkram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0