9/7-15: klistrigt

Jamen va f..
 
Nu är jag riktigt less på detta skrotväder. Ja jag vet, man får anpassa sej. Åka på badhus, knyppla, läsa bok, mysa under filt... Men..
 
Att få 'sommar' fyra dagar plus på midsommarafton räcker liksom inte. Det är 9 juli idag och det var 11 grader när jag stack näsan utanför dörren imorse. 
Inte ok.
 
Regnade hela dagen igår och denna har börjat likadant.
 
 
 
Igår kväll kom Ta hem på visit från Norge. Berest tjej nu hon. Grekland, Turkiet, Norge och nu Sverige på bara ett kick :) Snyggt hår har hon oxå! Vi pysslade lite med det igår.. och herregud vad klistrigt det blev :) 
 
 
 
Tvättade med ett medel, kändes som det släppte. Tog vatten och tvål, och vipps var klistret tillbaka. ? .
Mysko. Ja ja, nu är det väck iaf! 
 
Nämen nu ska jag ut i vädret en sväng. 
Undrar om jag ska smörja mej med solskyddsfaktor..
Solen är ju stark så här års... har jag hört... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0