9/9-15: Throwback day

Torsdag = återblick!
 
 
Vad gjorde jag den 22/7 förra året tro? Jo jag svettades och badade!
Ha.. det var förra året de. Nu då.. skrotväder..
 
Håll tillgodo!
 
 

22/7-14: bad

Är det en av sommarens varmaste dagar så måste man ju bada. 
 
Kokade nästan när jag satte mej i bilen efter jobbet.. huga..
 
 
Var bara att öppna upp överallt så värmen fick ta vägen nånstans. Hem o hoppa i bikinin och iväg mot Ovansjö där vi badade.  Blev bjudna på middag oxå, inte dumt!
 
Det är verkligen varmt i vattnet nu, och lika varmt känns det långt nere oxå. Titta här vad termometern visar.
 
 
Härligt!! Och det bästa är ju att när jag kom upp igen så kändes det bara ljummet mot kroppen. Inte så där kyligt som det oftast gör. I love it! 
 
 
 
 
Underbart! 
 
 
 
 
Ja och nu ligger jag här i hängmattan och skriver lite. Och vipps så hade jag en Humlan hos mej :)
 
 
Så nu myser vi båda. Men.. några myggor vill oxå vara här med oss.. det vill inte vi.
 
Trevlig kväll på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0