9/6-15: krångel

Det är fasen inte alltid lätt att bli gammal inte.
Och det är fasen inte alltid lätt att vara barn när föräldrarna blir gamla inte.
 
Papper hit och dit som knappt jag förstår. Hur i hela friden ska de då förstå.. Det skapas onödigt mycket oro. Inge kul. 
 
Jag känner mej maktlös när de som alltid funnits där för mej, alltid kunnat svara på mina frågor och funderingar, nu blir de som jag måste förklara för. Svårt och känslomässigt tungt tycker jag.
 
Vi åt middag tillsammans iaf jag o mamma och pappa. De hade varit hundvakt ett tag på dan. Var inte hemma förrän vid 19-tiden. Prommade vovven, fotade lite och längtar efter värmen så jag blir tokig snart. Vart är den, när kommer den hit? Gaaahh... 
 
 
 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0