13/3-15: jeans

Det där med att beställa kläder från nätet. 
 
Brukar du göra det?  Vart ifrån isf?
Det hör inte till vanligheterna att jag gör det men slog nu till med två par jeans från HM och en klänning från Haléns.
 
Klänningen är jättefin! Sitter kanske liiite tight men det får gå. Och ja, ena paret av jeansen kommer jag inte överens med.
 
Men dessa då? Passar de på mej?! 
 
 
 
Och hur var det nu då med färgen på klänningen på bilden i förra i lägget? 
Alltså.. jag blir SÅ brydd på alla varianter jag hör.
 
För mej är den vit med guld. Japp, så är det! 
Och hörrni, hur kan ni se nåt svart.. ni som nu ser det? Eller blått, eller...?
 
Ikväll är det Let's dance!  Undrar vem som åker ut..
och undrar om jag får tag på det jag vill inför helgen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0