13/3-15: Let´s..

Let´s.. ta bort sången i Let´s dance och låt det få bli de riktiga artisternas låtar istället. Jag står inte uuuut...
 
Eller jo, det gör jag ju. Men jag njuter inte, om man säger så. 
 
Hur går det då ikväll tycker jag? Jo många är så himla duktiga. Hur skulle man själv klara att få ihop koreografin och stilen å en vecka men en helt ny dans. Det kan man fundera på. 
 
Tycer att han programledaren.. Alex heter han väl, är helt otroligt duktig. Och Marie var oxå väldigt bra, även om jag tyckte det nästan bara var positioner som flyttades och lite lite av rumba-stegen. (har lite svårt för henne oxå, fattar inte varför ännu). Ingemar var lite stel, men helt ok, och febriga Björkman var riktigt bra. Jonas, Mr fab, är ju bara för härlig! 
Men vem ska ut ikväll... 
 
 
 
Kikade på nya med Mia Skäringer nyss i väntan på Let´s dance. Hur skoj som helst! Gillar verkligen henne och den där humorn. 
 
Skön fredag! 
Packat ner lite i en väska oxå hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0