22/3-15: kvällen

Vilken härlig publik vi hade igår.  Och de kom verkligen från en massa olika ställen.  Olika länder till och med. 
 
Fick mycket beröm vilket värmer! Och meningar som - 'bättre än Wallmans' känns ju helt fantastiskt kul.
Fick dansa med en dj från Ungern. Han fick ofta på shower o musikaler sa han och gillade vårat koncept starkt. Bra betyg! 
 
Lite bilder och kvällens smaskiga efterrätt. 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag lyckats trilla två gånger ute på promenaden.  Jädrans is. Gick bra ändå, tack o lov. 
 
 
 
Och idag gjorde jag nåt nytt, nåt jag berättar om imorrn.
Kan säga att jag nu har sju av åtta kvar, tills nästa show! ;)
 
 
 
Nu Men in black 3! 
 

Kommentarer
Postat av: Ditte

Vad roligt! Blir glad av dina bilder. Säkert hade jag blivit ännu gladare av att se showen. Lycka till med resten!

Svar: Tack tack! Ja vi har jättekul! Ett härligt gäng och fullt ös :)
Malin Edlund

2015-03-23 @ 10:59:15
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0