23/3-15: nytt

Jomen vad gjorde jag igår då?
 
Jo jag har velat testa just detta passet en längre tid. Men det har inte passat helt enkelt förrän nu. 
 
Höll på att missa tiden nu med. Mycket stök innan och behövde ta reda på sånt som inte kunde ligga innan. Men, iväg kom jag!
 
Smög mej in i rummet, svagt ljus och några levande ljus var tända. Mysigt. Alla satt tysta med benen i kors.  Jag tog mej en matta och satte mej alldeles vid dörren. Ville inte direkt störa någon. 
 
Nån som förstår vad jag var på?
Jo yoga stod på schemat!  
 
Har ju fått höra från flera håll vad härligt detta är. Så då ville jag testa. Kan inte säga att jag fick något 'halleluja-moment' där och då men kommer absolut ge detta ett par gånger till. Måste ju lära mej förstå både andning och de många olika positioner som kroppen skulle hamna i. 
 
Vissa var bara sköna, avslappnande och andra kunde man knappt stå kvar i utan att hålla på att trilla. Och armen dit o benet där.. haha.. tur man är rörlig ändå! 
 
Skönt med avslappning efter. Och nästa gång tar jag filt med mej. Jämarns vad jag frös där på slutet.
 
Fin bild från Google. 
 
 
 
Några övningar gjorde vi med! 
 
 
Therese är en himla duktig instruktör iaf. Glad att ha testat! :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0