27/3-15: utgång

Men vilken härlig kväll! 
 
Lunch på Vapiano med Henke o Carina. Och Elisabeth har kommit ner.  Perfekt liksom :-) 
 
U har fått fara norråt och jag fick bli kvar i storstan. Jag och Elisabeth ska på en föreställning imorrn som jag har sett fram emot länge nu. Är SÅ glad att detta ska bli av. 
 
Har prommat runt här inne i centrum idag och yes, shopping har det oxå blivit.  Ska visa er, så klart.
Fikat,  myst och bara haft det bra. 
 
Sen farit ut till fina Idha som vi nu ska sussa hos.  Efter lite strul med tunnelbana som for åt fel håll, jo, det var verkligen så, så komvi rätt till slut. Hon var gullig o spelade in Let's dance oxå så man inte missade det :) 
 
Hur kul som helst oxå att härliga Lenita kom hit och sällskapade med oss, med sina två små vovvar. Så länge sen vi sågs nu men lika trevligt som vanligt!  
 
Vi myste på här och sen blev det middag ute på The public. Himla trevligt ställe!  Jag käkade musslor vilket var ett bra val. Jättegott! 
 
Nu har vi kommit tillbaka till Idha och surrat om livet och myst. Provat hattar och fotat modell! :) Sovdags är det minsann. Klockan är halv tre. 
 
Vi hörs med uppdatering imorrn hörrni! 
 
 
Nattinattkram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0