29/3-15: nallar

En promenad från söder till Gamla stan är inte fel.
 
Alltså det var synd att man inte hade stegräknare på sej nu under vistelsen i huvudstaden.  Har ju gått omkring som aldrig förr. 
 
 
 
 
Gamla stan gillas! Kanske mest för att jag blir så fotosugen av att se alla vackra väggar och smala gränder.  Önskar ju oxå att alla andra människor kunde akta sej och att ljuset blev så där fint somrigt.. men så var det inte riktigt.  
 
 
 
 
När Em var liten så fanns det en sak som gillade mer än annat. Det var nallar. Stora som små. Favoriter fanns och nallen Pluto bars med överallt. Sen fanns Salta, Nisse och Gerda oxå som var tipp topp tyckte hon. Så gulligt! 
 
Kikade in i detta fönstret och kunde riktigt känna hur jag drogs in för att roffa åt mej alla hem. 
Men nä, fick ju lägga band på mej :) 
 
 
 
Uteliggare o tiggare finns ju som vi alla vet. Vissa vill inte se dem. Vissa tycker det bara är fejk. Vissa vill hjälpa dem. 
 
Jag hittade en söt räv iaf. Kunde ha fått följa med mej hem. 
 
 
 
Har så mycket jag vill berätta om och visa er. Men var sak har sin tid heter det ju :) 
 
Ska visa er ett par byxor senare idag som tydligen alla vill ha nu. En favorit från förr enligt mej. Slut överallt i butikerna. 
 
Nu måste jag sätta fart här. Hund-date på g! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0