30/3-15: vänner

För att slå ihop allt i ett liksom, så hade vi sån tur att få mellanlanda hos fina Idha!
 
 
 
Man vill ju så mycket när man far iväg som jag gjorde.  Hinna se en massa o hinna träffa goa vänner. Turen var på vår sida och vi fick sussa över hos Idha. Himla mysigt!  
 
Elisabeth som kommit ner och mött upp mej, och jag hoppade på tunnelbanan som faktiskt körde fel, men det löste sej. Och hittade rätt ända fram till porten :-)
 
Välkomnades med bubbel och jordgubbar.  Bara en sån sak! Hade hattprovning och bara mådde gott. Idha hade bokat bord till oss på ett jättehärligt ställe, The public..
 
 
 
Innan vi stack ut så kom Lenita dit oxå. Så kul att få träffa henne igen.  Var en evighet sen nu tyvärr.  Hon kom med sina två små söta vovvar. 
 
 
 
 
Sen som alltid blev det full fart på oss för att hinna med bussen. Alltid så trevligt innan.. ni vet :) 
 
 
 
Käkade supergott, musslor för min del i supergod sås. Elisabeth var modig och testade råbiff. Jo, jag smakade faktiskt.  En liten bit. Jo, det smakade gott.  Men skulle ändå inte klara att beställa in en portion till mej själv. Inte än. 
 
 
 
 
Härlig kväll med härliga vänner! Längtar tills nästa gång vi ses <3
 
 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0