9/5-15: kossor

Idag har vi varit på kosläpp i Torsås. 
 
Em har velat detta i flera år. Jag upplevde detta när jag var liten. På somrarna i stugan, när jag hängde bland höbalar och koskit. Underbart! Vilka fina somrar jag haft som barn. 
 
 
 
Men nu bar det iväg upp mot Östersund och Torsås. Detta är så härligt. Det är en fröjd att se dessa stora djur som springer och sprätter med hela kroppen av glädje. Tänk va, äntligen komma ut och röra på sej efter en lång tid inne i ladugården. 
 
 
 
 
Vi mötte upp Lotta o småtjejerna där och dagen var riktigt trevlig.  Vi kikade på lamm, ödlor och kaniner. Väldig blandning. Vår Alfons tyckte det var skoj att nosa runt där men kossorna var lite för stora för hans smak. 
 
 
 
 
 
Titta här - kossan räcker ju ut tungan mot honom. Sicken en ;) 
 
 
 
 
Bra dag! 
Men nu är det Guldhits - träff och vi spånar låtar för fullt.
 
Trevlig kväll på er! 

Kommentarer
Postat av: Lina hälsa&fitnessn

Ser ut att vara ett riktigt fint kosläpp! Aldrig varit på ett faktiskt.. känns som något man ska ha gjort!

Svar: Ja! Åk när du får chansen vettja. Säker på att du gillart :) Glädje minsann!
Tack för din kommentar!!
Malin Edlund

2015-05-11 @ 22:13:10
URL: http://linaalleborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0