25/11-15: naglar

Tänk att om en månad så är det 'över'. Julafton har passerat då..
 
Men, över är det ju inte 😃 Dels brukar vi fira jul på lite olika dagar pga kidsen och sen är det ju så mycket mera än bara DEN dagen. Ledighet, tid att bara vara. Strosa runt och äta knäck (mamma och pappas är Bäst!) och dricka lite glögg. Mysa helt enkelt. 
 
I helgen är det jobb för min del så jag känner att tiden är lite knapp när det kommer till pyntning. Men det brukar lösa sej. Ljusstakar ska absolut lysa i fönstren 😃 Älskar det! 
 
Igår fixade jag mina naglar. Det var längesen jag gjorde det nu och det tog ett tag innan jag bestämde mej. Är jättenöjd nu iaf och jag gjorde dem här i byn denna gången hos Marie. Ni hittar hennes sida på Facebook på: True Colors Nageldesign. 
 
Visst är de snygga?!
 
 
Körde på naturella vilket jag oftast gör. Då kan jag själv välja att måla dem hur jag vill plus att själva utväxten inte syns lika mycket då. 
 
Måste visa er våran vackra november-kaktus som blommar för fullt igen. Visst är den fin?! 
Synd den inte ser ut så jämt.
 
 
När nu måste jag kika igenom mina showkläder här, men.. en till bild på naglarna.
Och min ring! 😉 
 
 
Visst ja, måste ju tala om att pepparkaksglassen var jättegod! Så fixa den vettja! 
 
 
Imorrn berättar jag 'nåt från förr' igen för er! 
Kramisar på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0