14/10-15: på väg..

Jag slutade vid lunch igår. Gud va stressigt det alltid blir när man är på g. 
 
Men vi for och vi kom fram, till Lidköping! Tar sin tid. Det var faktiskt lite jobbigt med solen då man blir bländad i bilen. Men.. svårt att klaga på finväder. 
 
 
Trevligt att träffa Robin, Helena o barnen igen! De växer så det knakar. Ja inte Robin o Helena då utan barnen 😉 
 
Tidig morron blev det och full fart mot flygplatsen. Vi sitter i detta nu på Landvetter flygplats och väntar på att få gå ombord. 😃
 
 
Har just käkat lite och kikat runt i taxfreen. Tankarna fladdrar iväg till ett flygplan där stolarna kan fällas till sängar  och ett skönt täcke finns. Skulle somna direkt. Men.. skulle inte tro det ser ut så. 
 
 
 
Blir en kort tripp först för oss. 
Amsterdam - here we come!  

Kommentarer
Postat av: Lennart

Nästan varje gång jag har flygit från Landvetter så har vi tagit en öl. En tradition. I alla fall när det har varit jobbresor. Först taxi hemifrån eller kontoret, checkat in och sen en öl. Amsterdam har jag varit till några gånger. En gång med jobbet så har jag alltid åkt den vägen när jag har flygit över till Canada och USA för att hälsa på mina släktingar.

Svar: Kul med traditioner!
Malin Edlund

2015-10-14 @ 19:19:19
URL: http://lennartsnotebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0