21/10-15: strand

Vårat första hotell var ju finfint på alla sätt. Men det fanns något stort negativt Och det var poolen. 
 
Inte poolen i sej kanske men jättedumt att vi hade sol där till 15.30 tiden. Sen försvann solen bakom alla skyskrapor. Vi var ju mitt i staden så det fanns liksom inte nån annan plats att lägga sej på heller.  
 
Men så bytte vi hotell! 
Det var meningen först att vi skulle bo ute på palmön men av olika anledningar så blev det inte så. Gör inget alls kan jag säga. 
 
En dag på stranden kommer här 😃 
 
Här vägen till beachen. 
 
 
 
Tjusigt! 
 
 
 
Kan ju bara vara nöjda o glada när man upplever detta. Ingen vanlig turiststrand detta inte. 
 
 
 
 
Strandad badsnygging! 
 
 
Längtar tillbaka redan..
 
 
 
 
 
 
Hihi.. nu blev ni allt bildbombade här! 
 
 
Helt underbart ställe! Och vart var vi nu då, jo här! 
 
 
Tipp topp! Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Kimiee

Kolla gärna in min blogg

Svar: Det har jag nu gjort 😃 Kul att skriva tycker jag med!
Må så gott!
Malin Edlund

2015-10-24 @ 19:01:52
URL: http://kiimiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0