27/10-15: Nelly

Är sugen att beställa hem något snyggt plagg. 

 
Visst känns det igen va.. när man kikar i garderoben, som är full, och man inte hittar någonting att han på sej. 
Jag ska visserligen leta fram något 70-talsaktigt framledes här, men nu gillar jag detta.
 
Ser du nåt intressant här? Klicka in o kika vettja! Jag kan absolut tänka mej koftan, hatten, jeansen. Topen vill jag ha lite längre och skorna.. sitter de verkligen kvar på foten? Nån som testat? 
 
Kollage: Nelly.com
 
1. Cardigan | 2. Top | 3. Ballerinaskor | 4. Byxor
 
Sponsrat inlägg

Älskar koftor och då speciellt långa. Så mysigt att gå runt i och perfekt för en fryslort som mej :-) 
Dessa kläder med fler, hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0