11/9-15: boktips

Detta datum minns man.
11/9. 
 
Hugaligen.. Men detta ska inte handla om nåt sånt alls.
Jag vill istället säga Hej till er alla och till veckans fredag!  :-) 
 
Dimma i morse minsann. Såg knappt nåt när jag for iväg mot jobbet. Lite läskigt. Men blir fotosugen oxå. 
 
 
Körde mitt pass Sh'bam igår igen med härliga deltagare. Svettigt minsann. Önskar dock det kunde sätta fart nu med fler träningssugna människor där på alla pass. Ju fler ju roligare ju.
 
Vill ge er ett boktips. Denna boken har jag iaf sett i media rätt länge nu. Och nu var det min tur att sätta tände.. eller jag menar, ögonen på den :) 
 
Det är ett par som delar med sej av.. livet, kan man säga. Det går upp och ner, småbarn, karriär och alla måsten kan och blir alldeles för ofta, just för mycket. 
 
Har inte läst långt än men jo, rekommenderas starkt! 
 
Några sidor i taget till en kopp te kanske.
Så blev det igår kväll efter passet. Födelsedagsvovven låg bakom i hallen o sov.
 
 
En tanke som dyker upp pga boken är: tänk va lätt det är att gå till tandläkaren med ond tand, och så svårt att gå till psykolog med 'ont i bröstet'.. 
 
Hörrni.. tog fel sockar imorse. 
Nåt är fel..
 
 
Känns inte riktigt bra nu..
 
 
Fy fasen.. detta och att trampa i nåt blött... 
 
 
Hugaligen.. Sockan ska sitta kvar på foten. Punkt slut. 
 
Fredag - klarblå himmel! Me like! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0