25/9-15: kompis

Happy friday är här! 
 
Och solen visar sej faktiskt, just nu iaf 😉
Igår fick jag massa härlig energi från mitt gäng på Sh'bam. Så skoj! En massa nytt nu så tungan hålls rätt i mun när ben och armar ska koordineras ihop. Men det går! Och kul har vi när vi dansar loss! 
 
Efter passet hämtade jag vovven hos mina föräldrar. Allt hade gått bra där och ja, så tacksam att vi har hjälp med honom! 
 
Hem och in i duschen. Sen ville Alfons ut och jag behövde handla lite så vi fixade både ock. Skönt med kvällspromenad runt i Ånge. 
 
När jag kom hem var jag hungrig och detta mumsade jag i mej. Så himla gott! Och avokadon var så där helt perfekt. Mums! 
 
 
Ikväll fortsätter vi på samma tema när det gäller mat. Kräftskiva på g minsann! 
 
Ser ni ljuset här ovan? Köpte det på Yasuragi och det luktar jättegott! Här en bättre bild.
 
 
Älskar doftljus. Beställde igår oxå.  Hoppas de kommer snabbt, så ska ni få se! 
 
Hittade en liten söt frusen vän på backen härom kvällen. Tror han blev glad över att få lite värme faktiskt. Min sambo tyckte inte jag skulle ta hem honom och bädda ner honom... konstigt... Satte honom i gräset istället då. 
 
 
😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0