26/9-15: glass

Trevlig dag!
 
Igår mysig kräftskiva och idag pizza o glassbar. Inte dumt. Blev en tur till Bräcke idag och Jämtkrogen. Där har jag showat en massa gånger med gänget i Guldhits. Idag blev det en date med fina vänner istället. 
 
Vi mötte upp Lotta och Carina med familjer för käk och surr. Lagom så där. Och in på byns glassbar. Jättemysigt ställe. Barnen köpte glass. För min del blev det kaffe och en liten kaka. Proppmätt efter pizzan.. som jag inte tyckte var så god tyvärr. 
 
Men nästa gång ska jag ta glass! 
 
 
De hade glass i alla de smaker. Kaffebröd och godis. Varm choklad och en massa annat gott. Man fick välja sin egen lilla kaffekopp och fat vilket kändes kul. Gamla möbler att sitta på. Ett fint ställe helt enkelt! 
 
 
 
Idag har vi städat ur och bytt vatten i poolen och plockat en massa körsbär oxå. Mer om detta sen. Rätt så skoj när det blir skum som flyger omkring.. !
 
Nattinatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0