27/9-15: kortare

Sent är det. 
 
Legat o slumrat i soffan. Kikat lite på tv. Ätit grillchips med vitlökssmak. Så gott! Men känns bläk nu :( 
 
Inhandlat målarfärg idag och hör å häpna, bestämt oss för vilken tapet vi vill ha bakom köksbänken. Äntligen! Ska in på Färghandeln och beställas. Måste hitta nåt till hallen oxå.. dessa val. Vad gäller inredningsmässigt för hallar nu liksom? Nån som har tips?!
 
Passade på att ta bort en bra bit slitet hår oxå idag. Känns riktigt bra. 
 
 
Tvätt med massage i hårbotten, klippning o torkning av hår. Thats it - 495:- Ingen styling o inga produkter i. Snabbt o enkelt. Drop in hos Trudes i Birsta! 
 
Såg en supersöt resväska som jag nån gång i framtiden önskar till Lilly. Passande minsann! 
 
 
Fick se bilderna på Lilly Idag från fotograferingen de gjorde. Hur fina som helst! Svårt att välja förstoring nu bara. Jag visar er två favoriter imorrn! 
 
Nu är det verkligen sovdags här. Och den där rackarns månen som tänker bli röd supertidigt imorrn bitti.. den lär jag missa. Tror inte jag orkar upp då.. 
 
Men väldigt vacker nu med, men det kan ju inte en mobilbild visa direkt. Men men..
 
 
Nattinattkram på er alla fina! Sussa sött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0