29/9-15: schabloner

Dessa val.. 
 
Jag försöker hitta fina schabloner som ska sitta på en vagga vi målar vit. Den vaggan låg Em i när hon var liten bebis och nu ska det bli vagga till mitt barnbarn Lilly. Så gulligt! Då var vaggan furuträfärg. Det är ju inte så mycket vi vill ha i just den färgen idag direkt. Nix pix. Vit är den nu! Kommer bli jättefint! 
 
Suttit o kikat på olika sidor nu med schabloner på. Finns mycket gulligt, men oxå mycket som är alldeles för stort för att få plats just på vaggan. Ska in här i Ånge och kika vad finns oxå. 
Nallar, hjärtan, fåglar, kaniner, texter.. alla dessa val som sagt. Inte lätt. 
 
Har du nåt tips kanske på nån sida eller text/bild som skulle passa mitt projekt nu?!
 
Här en en fin iaf som jag hittat. 
 
Kanske skulle vara fint uppe vid huvudet i vaggan. 
 
Hörrni, jag hann! Jag hann skicka iväg på träningen trots att jag var galet sen hem. Satt i styrelsemöte som drog ut på tiden. Men japp, fixade det! Och sen hem och slänga i sej mumsig laxmiddag som U fixat. Så gott! Jag kikade oxå på fruarna. Det var lika galet skruvat som det alltid är. Gunilla Persson säger jag bara.. som alltid när jag kikar på dem. Hon ÄR galen. 
Underhållande program minsann! 
 
Nu är det bedtime här strax. Behöver sömn känner jag. Och imorrn efter jobbet ska det hinnas med en del igen. Men som jag skrev tidigare - det vi vill hinna det hinner vi! 
Nattinattkram på er alla fina! 

Kommentarer
Postat av: Linda

•Här sover en prinsessa.
•God natt Min skatt



Svar: Tack! Det första förslaget hade jag hittat på som schablon.
Det andra var gulligt! :-)
Finns så himla mycket fint!
Malin Edlund

2015-09-29 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0