5/9-15: kläder

Ett inlägg med kläder. Tänk vad man känner att man "måste ha" ibland. 

 
Säker på att både du och jag har kläder så vi klarar oss länge.. men det är himla skoj att shoppa ändå. Och att ögonshoppa. Har länge gjort så, ni vet när man fick hem en massa klädkataloger och man satt och bläddra för fullt.. Ofta skrev jag upp precis allt jag kunde tänka mej ha på ett papper, och sen i slutändan så beställde jag inte nåt. Men kul ändå liksom. 
 
I detta kollaget så kan jag säga ja direkt till två saker. Kan du gissa vilka jag menar?
 
Kollage från Zalando
 
1. Byxor | 2. Topp | 3. Väska | 4. Hatt | 5. Skor
 
Sponsrat inlägg
Finns mycket snyggt på www.zalando.se och till både-och-priser. Gillar inte butiker eller nätsidor där allt kostar skjortan. Känns onödigt tycker jag. 
 
Vilka av dessa ovan klickade jag mej in på direkt nu då?
Svaret är: väskan och hatten :-)
Gissade du rätt?
 
Skorna är säkert bekväma men jag är inte förtjust i just färgen som visas här. 
 
Men.. jag har hittat ett par andra skor som jag blivit kär i. Haha.. ni får se senare idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0