9/9-15: Studio Unik

Vilken härlig dag! 
 
När Em blev gravid bestämde jag direkt att de skulle få en nyfödd-fotografering av oss. Det är så himla speciellt då det måste ske nära förlossningen. Det är endast då det går att dona med dem så där så de ligger alldeles som i magen. 
 
Idag var det dags! Det har gått så himla bra hela dagen. Lilly åt bra och blev ordentligt trött så fotograferingen gick bra. Lite less visade hon att hon blev när händerna skulle fixas :) 
 
Vi var hos Studio Unik i Sundsvall och jag kan varmt rekommendera er att fota hos henne. Jätteduktig!  Vi hade tid mellan 10-13 vilket var bra. Det tar ju tid med allt och att skynda på funkar ju inte. 
Jag fick ställa upp och assistera lite, vilket jag inte hade något emot. Kul att lära tyckte jag! 
 
Em o jag fotade massa behind the scenes oxå, så klart :-) Här får ni en liten blandning. 
 
 
 
 
Gulligt så man smälter ju! Lillkroppen  <3
 
Vi fick en toppendag tillsammans vi tre! Så glad att Em orkade promma så mycket oxå som vi gjort idag. Skönt! 
 
Ja och nu ligger jag här.. lite trångt kan det bli...
 
 
Finns det hjärterum så finns det..! 
 
Vill Tacka er alla SÅ mycket för fin respons på mitt inlägg igår. Kram på er alla fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0