15/1-16: äntligen

Tänk att vissa dagar känns bara för mycket. 
Och just därför - extra skönt med fredag! 
 
Det var -28 grader kallt imorse här. Hurra va skoj.. eller inte. Men man ska väl inte klaga. Får ju jobba inne och behöver endast gå ut när vovven vill. Resten av tiden  behåller jag mej själv inomhus. Tycker synd om alla som måste arbeta ute såna här dagar. Huga..
 
På lunchen  idag fick jag världens bäst gjorda semla, den som min sambo gör. Mums! 
 
 
Och just i detta nu sippar jag på ett glas rött medan jag väntar på att maten ska bli klar. Testar ett nytt recept det pratas om bland kollegor. Kul att testa nåt nytt. Och framförallt enkelt. 
 
 
 
 
Återkommer med recept och utlåtande! 
 
Ikväll blir jag bänkad vid tv och Fångarna på fortet. 
Underbara Maria Montazami med döttrar är med. Det missas icke! 😃 
 
Har du gjort nån snöängel än då?! 
Kram på dej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0