17/1-16: snön

Äntligen!! 
 
Jag är klar! Jag har beställt! Tjoho..! 
Det är verkligen inte bara.. det jag har knåpat ihop. Ett himla tjat om detta nu, men ja.. glad är jag! Känns egentligen som att jag aldrig kan bli riktigt klar. Men, nu bestämde jag med. Det fick räcka med småfix. Klart, helt enkelt :-) 
 
Men oj vad det har snöat idag. Det verkligen "kräk-snöade" som vissa skulle sagt ;-) en rätt lång stund. Mysigt! Och det är bara kall lätt snö som kommit här så det är lätt att få undan den. Vackert blir det oxå överallt! Jo, jag vet, har tjatat om det med. Men har ni sett ute nu? Har ni sett i träden och på staket och sånt? Fullt med snö på allt och helt orört just efter det har snöat. Mysigt tycker jag! 
 
Ska visa er lite bilder från fototrippen med kameran. 
Bus i snön är ju ett måste. 
 
 
 
 
 
Och i solen.
 
 
 
 
Visst ser det härligt ut?!
 
Voffen o sambon var oxå med.
 
 
 
 
 
 
 
Vackert minsann! 
Nu har jag en liten vovve här som pockar på uppmärksamhet. Dags för mat tror jag. 
Längtar väldigt mycket tills imorrn oxå. Häng med så får ni veta varför :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0