21/1-16: Throwback day

Här kommer ett inlägg till er från förr.
Detta skrev jag den 30/1 2011. Åren går!
 
 

30/1: Mor&dotter-dag

Jag saknar det mysiga skenet av ljusstakar i fönstren, röda gardiner och sånt... Ja jag vet, det är ljusare nu och man får faktiskt vårkänslor när det är så här underbart väder. Men ändå.


Haft en skön helg tycker jag. Let´s dance i fredags, och ja, jag somnade så jag såg inte när "nallebjörnen" åkte ut. Men jag tyckte INTE det var rätt som fick gå iaf. Icke.
 
I går tog lillan och jag en härlig mor&dotter-dag i Sundsvall. Mysigt! Så skönt att komma iväg så där. Surra, fika och så tjoho.. jag hittade lite kläder till mej själv! Hurra för det! (och som vanligt så såg jag hur mycket myskläder i fina färger som helst som jag ville ta med mej hem, men jag stålsatte mej.
Den här gången.)



Gott med fika, även om jag inte var lika förtjust i Chai latte som lillan. Lite för sött. Men bullen var god, men för stor =)
Ja det blev lite in och ut i provhyttar och det gör ju inget när man hittat nåt man gillar.
Vårkänslor ja. Härligt när temperaturen håller sej kring nollan. Me like!
Och visst passar detta till, rosa naglar och tulpaner!



Tulpaner är vackra tycker jag! Speciellt om man köper två olika färger och sätter ihop till en bukett.

Förut idag fick jag ett "sånt där" ryck igen. Så nu har jag börjat måla taket i sovrummet! Yes! Och det känns i mina armar nu kan jag säga..huga. Men det blir fint så det får kännas. =) Jag själv blev alldeles prickig oxå av all färg. Visst är det trist med detta träfärgare tak då?



 
Enkelt är det ju att rolla "locken". Men att sen pensla där imellan..morr och stön.. Inte lika kul. Får fortsätta imorrn.

Sen skyndade E och jag upp till träningshuset med hopp om en plats på Indoor walking, men nix. Det var fullt. Har skrivit upp oss nu på pass i veckan istället, så blir det av.

Nu blir det snart lite kladdkaka och glass här och Solsidan!! Söndagens höjdpunkt =) (fast jag blir gaalen på Ove)

Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0