22/1-16: nice

Ibland har man tur.
 
Igår när jag hade haft mitt sh'bam-pass med massa härliga deltagare, så åkte jag till Em för att hämta hem vovven. Och naturligtvis mysa lite med Lilly 😉
 
Helt slut i kropp o knåpp blir jag då genast bjuden på jättegod soppa o macka. Snacka om lyx! Tack snälla för det! 
 
 
 
Och härom dagen pratade jag o en kollega om hur vi längtade efter glass.. och hallon eller ännu hellre hjortronsylt till. Och vipps säger min sambo - tänkte vi skulle ta lite glass o hjortron sen, jag kokade lite sylt. 
 
Vilken grej va?! Fick lov o fråga om de pratat med varandra, vilket de inte hade. 😃 Mums!! 
 
 
 
Har ni hört att självaste ABBA har stått på scenen tillsammans igen? Helt magiskt!  Nu förstår jag ju att många tycker.. jaha.. och vad spelar det för roll då..
 
Men det gör ju det. Vet ni inget om denna dåtida grupps storhet, så sätt igång o googla vettja! De gjorde så mycket musik och de har verkligen satt Sverige på kartan. De flesta har nog hört talas om musikalen Mamma Mia eller hört talas om Benny Andersson kanske. Om inte - googla igen  😉 
 
Så här såg de ut när det begav sej iaf.
 
 
 
 
 
 
 
Det har bönats och betts om en återförening av dem alla men nix pix, blankt nej från dem som grupp. Alla har dock gjort egna saker efter ABBA-tiden. 
 
Men nu, de fyra tillsammans på scenen igen!! Det är stort! De sjöng inte, men ändå! Björn o Benny har satt upp en show på Tyrol i Stockholm och därav denna happening. 
 
 
 
 
 
 
Ni ser ju vart bilderna kommer ifrån och de gamla är googlade.
 
Vill oxå på Tyrol och se detta! Vill vill!!! 
 
Igår var det Kramens dag så jag väljer att ge er alla fina läsare en bamsekram just precis nu!! 😘
 
 
 
Och nu - äntligen, sitter jag i en snygg lägenhet i Klövsjö och myser. Fjällen - here we are 👍👍 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0